mandag 19. september 2011

Positivitet på kveldingen

Klarer ikke la være. Etter det siste innlegget så alt mørkt ut, bulimien hadde tatt over og jeg var på vei til butikken. Derfor er jeg litt stolt over å si at; jeg snudde! Er det noe som er enda vanskeligere enn å stå imot bulimien, så er det det å snu når man allerede har feilet litt. Når jeg har kastet opp litt, så kan jeg likevel overspise og kaste opp mer. Alt er ødelagt. Sort-hvitt tenking osv. Jeg er veldig klar over at jeg sliter med dette, men følelsene og uroen sluker meg så totalt hver eneste gang at jeg klarer ikke finne balansen igjen. Noe som gang på gang gjør at hver gang jeg snubler, så faller jeg også. Faller og faller til jeg ikke kan falle lengre. Det er orkan i kastene og så uendelig vanskelig å holde seg på beina.

Men ikveld klarte jeg det altså! Jeg kjørte til butikken, tankekjøret var helt intenst. Men likevel så var det noe som stoppet meg. Jeg skammer meg fremdeles veldig over den lille hendelsen jeg skrev om i det andre innlegget. Samtidig prøver jeg å si til meg selv at det var en liten filleting, det viktigste er at jeg seiret tilslutt!

Egentlig har jeg gjort mye bra idag(må få skryte litt!) Fått gjort MYE matte og diverse andre konstruktive ting. I tilegg fikk jeg en liten pakke i posten idag som besto av denne:
Svampebob-kjøleskapsmagnet! Fikk meg til å glise ihvertfall :D




<--I tilegg har jeg fått meg verdens søteste nøkkelhank(en liten glassgris^^,)

Imorgen har jeg heldigvis litt planer; det blir godt å komme seg utav huset litt :)

2 kommentarer: