mandag 26. september 2011

Ventetid

Jeg ringte Modum bad idag og de hadde enda ikke motatt den manglende dokumentasjonen fra legen min. At det er mulig! Slik jeg forsto det ble det sendt sist uke. Vet ihvertfall at legen mottok all den nødvendige infoen for over en uke siden. Skjønner hun ikke at en dag føles som hundre år? At jeg teller timer?
Hun på Modum bad sa at så fort de mottok infoen som manglet så ville de svare meg! At det ikke ville ta mer enn noen få dager! Det gjør det nesten enda verre at folk ikke kan få ræven i gir. Er så drittlei av at alt skal drøye og ta så uendelig med TID.

3 kommentarer:

  1. Er du helt sikker på at legen har sendt den avgårde da? Tar ikke en uke å sende et brev innen Norge liksom...

    SvarSlett
  2. Nei, er nok det som har skjedd, at legen ikke har sendt det...Er akkurat det som gjør meg så forbanna:P

    SvarSlett
  3. Jeg kan ikke fatte og begripe at det skal ta så lang tid.. du må nok ta en telefon til legen din og minne han på det..! selv om det burde ha vært unødvendig..

    SvarSlett