fredag 9. september 2011

Krampe

Noen som har gode råd/tips for krampe? Har begynt å ta magnesium og følte det funket litt i begynnelsen, men nå har det blitt mye verre igjen :( Har hatt krampe i venstre legg i nesten en uke. Eller, jeg tror ihvertfall det er krampe. Det gjør sinnsykt vondt! Men det som er merkelig er at det forsvinner når jeg beveger meg. Det er når jeg står i ro det gjør vondest.

Sånn ellers. Dagen har vært Kaotisk. Jeg takler dårlig å bo så nærme mamma og pappa merker jeg. Men må nesten bare gjøre det beste utav det?
Både idag og igår hadde jeg avtale med den psykiatriske sykepleieren, men når depresjonen og bulimien råder blir det desverre veldig vanskelig å holde avtaler.
Det er fortvilende! For egentlig bryr jeg meg jo. Vi skulle snakke om treningskontakt med hest+fagene jeg skal ta...Ting som egentlig betyr MYE for MEG. For det friske.
Men før idag betydde ingenting noe som helst. Kunne ikke brydd meg mindre. Ville bare dø. Sånn føles det.
Men så seinere, når jeg plutselig bryr meg igjen. Da er det for seint.

Toget er ikke gått. For all del. Jeg må bare prøve igjen på mandag.

2 kommentarer:

  1. Må bare si at i dette tilfellet er MAT den beste medisinen...

    SvarSlett
  2. Joda...Men jeg har aldri hatt sånne kramper før til tross for dårlig matinntak...så lurer jo litt. Nå nærmer det seg vel to uker med krampe. Matinntak er vel løsningen på mange av de fysiske problemene med en spiseforstyrrelse, men samtidig finnes det jo andre hjelpemidler som kan hjelpe litt når man likevel ikke klarer få i seg nok gjennom maten.

    SvarSlett