fredag 2. september 2011

Fredag og ukeslutt

Natten gikk greit. Ble ganske kvalm og dårlig i magen utover kvelden, men jeg sovnet nå etter noen timer. Har vært på apoteket og hentet næringsdrikker idag. Jeg har halvveis gitt opp næringsdrikkene fordi de er så ekstremt søte og kvalmende, men idag fant jeg noen med nøytral/naturellsmak! Så jeg skal gi det en sjanse til, er nesten nødt til det. Det er så skummelt å begynne å ta til seg næring igjen. Angsten er intens og ofte blir jeg fysisk dårligere(ihvertfall i begynnelsen).

Jeg skal bort i helgen, noe jeg egentlig er veldig glad for. Vi skal til tanten vår. Mamma reiste idag og søsteren min og meg reiser imorgen. Vi skal besøke graven til mormor for første gang etter begravelsen. Det blir godt, jeg savner henne.

Jeg er så utrolig spent på hvor lang tid det tar før jeg får svar fra modum!(noen som vet hvor lang tid det pleier ta sånn ca?)
På tirsdag er det ansvarsgruppemøte. Skal møte igjen behandleren minfra Haukeland for første gang på flere måneder. Blir litt interessant hva hun konkret til å tilby meg også. Ellers kommer jeg til å ta opp igjen dette med treningskontakt med hest(vært endel snakk om det før)også er det snakk om jeg skal fÅ være med på et sånt tilrettelagt skoleopplegg(som virker helt genialt!)

Det skjer med andre ord litt ting fremover(heldigvis!)har også begynt å komme meg på plass i den nye leiligheten:)

2 kommentarer:

  1. Det tar sånn ca. 3-4 uker før man får svar fra Modum. Da vil du også få besjed om å skrive et eget brev tilbake til dem,med egne ord om hvordan situasjonen er for deg nå (hvertfall det vi med sf måtte gjøre),så vil det ta noen få uker før du får tilbakemelding om du blir tatt inn til vurderingsopphold.

    Håper du koser deg i helgen. Ta vare på deg selv :)
    Klem

    SvarSlett
  2. Åh, håpte det skulle gå litt fortere:P Og må man skrive eget brev? Skummelt, men sikkert veldig lurt også når jeg tenker meg om(er spiseforstyrrelsen jeg skal få behandling for der)

    Takk, håper du får en fin helg du også <3

    SvarSlett