onsdag 14. september 2011

bra kveld

Ja, faktisk! Pappa har hjulpet meg litt med matten. Eller hjulpet og hjulpet, han forvirrer meg som oftest bare enda mer, hehe:P Men koselig uansett.
Etter på gikk jeg ned til farmor og farfar, og der har jeg vært helt til nå! Kjempekjekt :) Ser ut til at jeg endelig får komme litt igang igjen med strikkingen. Blir godt å ha noe å henge fingrene i etter gammelt! Spennende å se om jeg husker igjen noe også:P

Farfar kom med noen gullkorn utpå kveldingen...Blant annet at når han snakket om hvor viktig han mener det er å arbeide og være i aktivitet no matter what ; visst ikkje ein gjer kroppen sin vondt, så gjer den deg vondt!
Sa han. Det er visst noe som heter så, og det er egentlig veldig sant(mente han altså)
Jeg måtte nesten le litt, han skulle bare visst. Huff. Men han tenkte nok ikke i samme baner som meg akkurat :P(og like greit er det!)

Uansett. Det har vært en fin kveld. Den begynte veldig lite bra med bulimisk anfall, men tok seg virkelig opp etterhvert!
Og, nei, det skal faktisk ikke mer til for å gjøre meg fornøyd:P

Legger meg med et smil om munnen for første gang på (altfor) lenge :)

Og sånn btw. Fikk svar på blodprøvene idag og alt var helt fint. Noe jeg virkelig ikke skjønner fordi jeg har så vonde kramper! Menmen, ikke alltid så lett å bli klok på sånne ting.

1 kommentar:

  1. Godt å høre at du har hatt en bra kveld,deilig å legge seg og føle seg ok :)

    Nattaklemmer

    SvarSlett