onsdag 1. august 2012

Må spise og spy snart?

Bortsett fra en liten glipp etter ene middagen på sommerleiren, så har jeg ikke kastet opp på 16-17 dager.
Det føles merkelig, for jeg føler på en måte jeg er nødt til å spise og spy(ihvertfall litt) før jeg reiser til Modum. Må jo ta et siste farvel!
Men samtidig har jeg ikke lyst? så det blir bare til at jeg utsetter det.
Noe som forsåvidt egentlig er positivt, men også utrolig forvirrende? For jeg har jo lyst og. Eller?

Jeg vet ikke hva jeg føler. Jeg er liksom i et slags vakuum. Klarer ikke sette fingeren på det. Noe ubestemmelig og udefinerbart.

Litt som dette innlegget. Ganske innholdsløst, men samtidig ikke.




1 kommentar:

  1. Det er jo veldig bra at du ikke har lyst da. Ikke vits i å ødelegge det du har klart i det siste, bare fordi du føler at "må".

    <3

    SvarSlett