onsdag 8. august 2012

Uten internett

Har ikke internett i leiligheten om dagene. Vet ikke helt hvorfor det ikke vil fungere.
Jeg klarer meg, samtidig som jeg sliter. Ting har vært verre, men de har absolutt vært bedre også. Har vært så sykt kvalm i det siste og vært nødt til å ty til næringsdrikker fordi jeg ikke har fått i meg alle måltidene. Helgen var bulimisk kaos mesteparten av tiden. Det eneste positive som kan sies om det er at det var så forjævlig at motivasjonen til å reise til Modum økte flere hakk. Kroppen min var ikke glad for de to dagene som ble brukt til å spise og spy. På mandag hadde jeg enormt vondt i halsen(og resten av kroppen forsåvidt). Men jeg kom meg inn igjen på sporet igjen. Helt frem til idag formiddag, hvor det gikk litt galt igjen. Men tror jeg klarer å unngå totalt kaos denne gangen. Det er liksom litt enklere å "ta seg sammen" i uken ifh. til i helgen.
Med andre ord gruer jeg meg til helgen som kommer...Samtidig er det bare to helger igjen før jeg er på Modum, så jeg klarer meg vel alltids. TRETTEN dager til behandlingen starter. To uker igår. Hjelpes. Det er mye som må ordnes innen den tid.

Ikveld skal jeg sitter barnevakt. Merker at jeg kanskje burde sagt nei. Orker egentlig ikke. Samtidig har jeg vel godt av å gjøre noe annet enn å være i leiligheten. Håper bare ungene roer seg(og at jeg roer meg!:P)


1 kommentar:

  1. Det viktigste er at du reiser deg igjen. Tilbakeskritt er ikke uvanlig, men du beveger deg likevel framover.

    <3

    SvarSlett