søndag 19. august 2012

The first day of the rest of my life

Jeg er i live enda. Ganske mørbanket etter to ekstremt bulimiske dager. Men nå er jeg ferdig! Endelig. No more. Imorgen reiser vi nedover mot Modum. Egentlig skulle vi ikke kjøre før på tirsdag, men så fant vi ut at vi heller ville komme litt for tidlig enn seinere enn alle de andre.

Jeg er ekstremt ambivalent. Vil, men vil ikke. Gleder meg, gruer meg. Er klar, men samtidig ikke.

Uansett så er Modum next. Eneste som mangler nå er å få pakket ferdig...Burde vært ferdig for lengst, men tiden har gått til spising og spying istedenfor pakking. Men vi reiser ikke kjempetidlig imorgen, så det ordner seg vel.

Wish me luck! Dette blir TØFT, men forhåpentligvis starten på et nytt og bedre kapittel :)

6 kommentarer:

  1. Masse masse lykke til, stå på ! Det blir og er tøft; men du får prøve å tenke at det er veien til et bedre liv ;)

    SvarSlett
  2. Lykke til! Ønsker deg alt godt <3

    SvarSlett
  3. MASSE LYKKE TIL KJÆRE! Og ja, det vil bli beintøft, men dette skal du klare. Regner med at du ikke får blogge mens du er der, for den gruppen du skal i, får visst ikke blogge, dere vil også bli anbefalt å ikke lese blogger, det ble hvertfall den gruppen vi var inne sammen med.

    Again: lykke til. Du får komme på chatten på fb innimellom, og oppdatere meg litt ;)

    <3

    SvarSlett
    Svar
    1. seriøst ? :O Det håper jeg virkelig ikke...de har ikke sagt noe om det.

      Og tusen takk alle sammen<3

      Slett
    2. De vil nok ta det opp etterhvert :)

      Slett
  4. Dette blir bra (tilslutt!!) <3

    SvarSlett