torsdag 23. august 2012

Treningsfri dag

Idag. Jippi.

Dagen idag har bestått av kvalme, magevondt og sinnsyk oppblåsthet. Magen min er som en ballong. Ryggen verker som besatt.

Å skulle spise full kostliste når kroppen protesterer sånn er ikke lett. Til middagen var det helt umulig. Jeg ville så gjerne få det til, fullføre. Ville så gjerne jobbe mot spiseforstyrrelsen, men ble så (fysisk) dårlig i magen at det stoppet meg.

Rent psykisk er det selvfølgelig en ekstra utfordring å skulle spise like mye på en dag med null aktivitet som en dag med vanlig/mye aktivitet! Bare det å ikke skulle være i aktivitet/trene som normalt(eller det som er normalt for meg da :P)var utfordring nok i seg selv. Å skulle spise vanlig(altså full kostliste)i tilegg ble en dobbelt utfordring.

Men dagen er overstått og jeg har komt meg gjennom den. Magen er fremdeles en ballong, men det går forhåpentligvis over. Sov ganske greit natt til idag, så håper det gjentar seg i natt.

Har fått anbefalt å ikke blogge( men at det er mitt valg hva jeg velger å gjøre). Kommer nok ikke til å slutte å blogge helt, men litt mindre blir det gjerne. Mye som skjer her og man blir ganske sliten.

3 kommentarer:

  1. Jeg hatet de treningsfrie dagene! Følte også det ble vanskeligere da. Har dere veiing på mandag? Det hadde vi...veiing, full kostliste, null trening...just great.Ikke rart mandagene ble en hat dag. Vi klaget på at det var lagt opp sånn da, så håper de har tatt det til etteretning.

    Regnet med at dette med blogging ble tatt opp ja ;)

    <3 <3 <3

    SvarSlett
  2. Håper du kommer deg igjennom dagene! Det er hardt å stå imot spiseforstyrrelsen, men jeg vet at du kommer til å klare det etter hvert :-) :-)

    SvarSlett
  3. laipai: Jupp, har det helt likt. Vanskeligheter med å forstå hvorfor man skal spise samme mengde mat på treningsfri dager som dager med trening da men! Høres ikke helt logisk ut.

    Takk Marthe, håper det :)

    SvarSlett