søndag 26. august 2012

Styrketrening

Vært på treningsrommet her og hatt min første styrketreningsøkt på EVIGHETER! Fy søren så godt det gjorde! Følte meg tusen ganger bedre etterpå, skikkelig gira.
Dagen idag har vært litt vanskelig. Merker at det tar litt på å skulle forholde seg så mye til andre mennesker hele tiden. Spesielt til måltidene er jeg vandt til å være aleine og ta meg god tid; noe jeg ikke kan gjøre nå.

Jeg tålte ikke middagen idag og måtte derfor få noe annet enn det som sto på menyen. Middagen min kom sånn ti minutter seinere enn de andre sin, så jeg fikk mye mindre tid og stressnivået og frustrasjonen ble ganske høy. Jeg klarte spise mesteparten, men ble bare mer og mer urolig.

Så fort ettermøtet var over, så gikk jeg bort på treningsrommet. Angrer ikke et sekund! Tanken på å gå opp i vekt og på mengden mat vi er nødt til å spise her ble plutselig ikke så problematisk lengre etterhvert som jeg kom igang. En liten stund så jeg for meg hvor bra det faktisk kan bli. Hvordan jeg blir sterkere og sunnere. Et ganske fint bilde egentlig!

Skal snakke med treningspedagogen på tirsdag. Har lagt opp et styrkeprogram jeg har lyst til å følge, men viktig å få tilbakemelding på om det er noe jeg bør forandre før jeg fortsetter! I tilegg må selvfølgelig inntaket være høyere enn det jeg forbrenner om vekten skal gå rette veien. Men jeg håper vi kan bli enige om noe sammen :) Merker motivasjonen øker flere hakk med tanke på at jeg kan begynne med skikkelig trening igjen!

Veiingen imorgen føles faktisk ikke SÅ skummel som den gjorde før idag heller.
Men jeg kommer nok til å få et mini-sammenbrudd uansett :P Ambivalensen hører vel med.


2 kommentarer:

  1. Hjelper på og kunne trene ja. Har de blitt ferdig med det nye treningsrommet nå, eller er det rommet nede ved gymsalen fortsatt i bruk? Apparatene er ikke akkurat noe og skryte av, hvertfall ikke om det fortsatt er i det gamle treningsrommet, haha.
    Lykke til med veiingen i morgen <3

    SvarSlett