mandag 3. januar 2011

I've got a hole inside my boat.

Og jeg øser som en gal, men synker likevel...
 
 

 Reguleringen min har løsnet to forskjellige plasser. Dette er vel tiende gangen det skjer eller noe. Gruer meg så utrolig til å gå til kjeveortopeden å få fikset det. Jeg kommer til å få kjeft. Hva skal jeg svare liksom? Eneste grunnen til at det skjer igjen og igjen er bulimien. 
 
Akkurat nå føler jeg ting er håpløst, jeg er så drittlei, men likevel fortsetter det bare. På ene siden hjelper det faktum at jeg er så lei og sliten på motivasjonen, for jeg orker ikke ha det slik som dette lengre! Men samtidig virker alt så håpløst fordi jeg er så sliten og ikke gjør annet enn å feile hele tiden. Skammer meg sånn, med god grunn. Jeg gjør så mye som ikke er meg, ting jeg aldri ville gjort hadde det ikke vært for denne idiotiske maten. Lyver, stjeler, manipulerer, and you name it. Jeg skjønner rett og slett IKKE hvordan jeg skal klare å bli bedre. Jeg klarer ikke kostplan på egen hånd. Det eneste jeg klarer er enten å sulte meg eller overspise. HERLIGHET. Ikke noen middelvei her i gården nei. Har vridd hjernen min tusen ganger for å komme opp med et eller annet nytt for å klare å få til regelmessige måltider lengre enn bare en dag. Men uansett hvor bra det høres ut i teorien så holder det aldri mer enn noen dager.
 Føler liksom ikke det er vits å prøve samme metoden om igjen og om igjen i månedsvis når det rett og slett IKKE fungerer? Da bør man vel prøve en ny fremgangsmåte kanskje? Men jeg har gått tom for ideer. 
 
Eneste planen jeg har nå er å ringe capio imorgen(eller mamma ringer vel kanskje) for å høre om det er en sjanse for å reise ned dit nå som de har fått ny avtale med helse sør-øst. Tviler siden den innebærer at alle over 18 år "hører til" Modum bad. Men vil ihvertfall ringe og sjekke om de mener det er noen sjanse whatsoever. Visst ikke vil jeg be legen min henvise meg til Modum(hvor det er ca. 52 ukers ventetid, herlig!)
Jeg skjønner ikke hvorfor ikke flere kan få komme på capio når det er ledige plasser der! På modum er det jo så lang ventetid at det viser bare hvor stort behov det er for flere behandlingsplasser. Likevel står det ledige plasser på capio! Doesn't make sense.
 
 

1 kommentar:

  1. Uff, håper ting går bedre etter hvert! Nytt år, nye muligheter vet du! Det gjelder å se mulighetene og de små positive tingene i hverdagen. Da vil ting gå bedre. Bare prøv å se.

    Får håpe du får hjelp. Stor klem fra meg.

    SvarSlett