tirsdag 28. desember 2010

Dette går ikke mer.

Jeg har argumentert og diskutert temaet innleggelse i det uendelige i ansvarsgruppen og med behandleren min. Er drittlei over at jeg ikke blir hørt, når jeg endelig føler jeg vet hva jeg trenger.
Hva skal til? Hva må skje før jeg får mer hjelp? Må jeg få magesår først? Epilepsi kanskje? Jeg er så oppgitt. Det har vært et bulimi-kaos siden 1.juledag. Jeg har så lyst å kunne kose meg sammen med familien min, istedenfor tar bulimien over og jeg klarer ikke tenke på annet. Blir slu og manipulerende. Klarer ikke slappe av. Har det ikke bra. Den eneste løsningen jeg ser akkurat nå er å stenge meg inne i leiligheten til den verste stormen er over. Men hva med nyttår da? Akkurat nå tenker jeg at jeg avlyser hele greien. Dropper alle planer. Jeg kommer nok til å angre, men vet ikke om jeg tar sjansen på å avslutte/starte året med en innleggelse på PAM(psykiatrisk akuttmottak).

Deppa. Håpløs. Rådvill.

1 kommentar:

  1. Huff.. ikke godt å ha det slik, og ikke i jula da det meste er stengt av hjelpende tilbud.. Men, allikevel så prøv å gjør det beste for deg vennen <3 tenker masse på deg!

    SvarSlett