lørdag 25. desember 2010

Julaften

Dette blir en kort oppsummering. SLITEN etter to lange dager. Julaften gikk vel sånn noenlunde OK. Jeg sprakk nå på kvelden, ikke noen gigantisk sprekk, men likevel en stor nok til at jeg ble overmannet av skam og følte julen var ødelagt. Nå har jeg roet meg litt igjen og prøver å se på det positive i det. Mesteparten av dagen har gått greit, og sprekken kom strengt tatt ikke før klokken var slått 12 og det i teorien var ny dag. Ikke ble den så omfattende som den fort kunne blitt også. Jeg er ikke kjempedårlig og har ikke tilbringt halve julaften hengende over doskålen. Så OK. Tømte desverre ut resten av næringsdrikkene mine i frustrasjon. Ikke så gjennomtenkt trekk, så aner ikke helt hvordan de neste dagene blir kostmessig. Vi får se. Imorgen blir det nok litt aking, og kanskje litt skigåing om jeg gidder? Hater egentlig ski for å være ærlig, så vi får se på det også:P Nå tror jeg jeg bør sove.

1 kommentar: