søndag 12. desember 2010

Litt bekymret

Var hjemme en tur idag. Det var ikke spesielt vellykket. Holdt på å gå veldig galt, var gått inn i bulimi-modus og på full fart utfor. Selv om det på en eller annen måte sluttet før det egentlig fikk begynt, så klarer jeg ikke være lettet over det. For det var mer tilfeldigheter enn min egen styrke, som gjorde at det gikk som det gikk. Og det skremmer meg med tanke på at jeg bare har to dager igjen her! Resten av dagen på perm ble ikke spesielt bra fordi jeg var veldig stressa og urolig over å bli minnet på hvor fort ting kan snu. Nå føler jeg at jeg virkelig trenger en skikkelig plan for hva som skal skje når jeg kommer hjem. En vanntett plan.
Men jeg ANER ikke hvordan den skal se ut. Så status akkurat nå er at jeg føler alt er ganske håpløst. Legger meg tidlig og håper jeg kommer på noe genialt til imorgen.

1 kommentar:

  1. Du er sterk som holder ut, virkelig! håper du kanskje får litt hjelp til å utarbeide en plan du kan støtte deg til når du er hjemme <3 God natt!

    SvarSlett