tirsdag 7. desember 2010

Vekt

Siden veiing og vekt ikke har vært nevnt en eneste gang, så trodde jeg ikke det kom til å være et tema. Denne uken skulle være til å fokusere på å få i seg skikkelig næring og komme inn i bedre rutiner. Men neida, plutselig kommer kveldsvakten; du, vi skulle ha veid deg, ser de ikke har gjort det enda.

Thank you very much. Jada, jeg vet det er standard-prosedyre etcetc. Men jeg sliter nok med å få til maten om ikke jeg skal få gnidd vekten oppi ansiktet også! Jeg kan nesten banne på at vekten vil vise mer enn normalt siden jeg for øyeblikket er veldig opphovnet/oppblåst/you name it.

Fikk i det minste vente til imorgen tidlig. Min første innskytelse var å løpe frem og tilbake som en gal på rommet mitt. Selv om jeg stoppet, selv om jeg ser hvor utrolig lite det vil hjelpe, så sitter likevel angsten sterkt. Jeg skjønner jo at ikke noe jeg gjør nå vil gjøre at vekten går merkbart ned eller opp til imorgen, det er ikke det. Det er bare det at jeg allerede er veldig urolig og føler for å løpe fra alt, også kommer denne vektgreien i tilegg.

Det ble ikke noe næringsdrikk til kvelds. Jeg hadde misforstått. Jeg kunne få næringsdrikk i tilegg til det andre, men ikke istedenfor. Og når mesteparten av maten kjentes ut som den satt fast i halsen, så nei takk. Men jeg fikk nå i meg litt, det var vel det viktigste.

1 kommentar:

  1. Skjønner at vekten er vanskelig, og at når alt skal gjøres på samme tidspunkt stopper det seg selv. Jeg håper du får det til på en måte som er bedre for deg slik at du både kan få i det det du trenger av næring samt veie deg for at de andre skal kunne ta over kontrollen i en liten stund!

    SvarSlett