onsdag 15. desember 2010

Litt lei!

Følger fremdeles kostplanen(9 døgn, yey!) Men jeg er passe lei...Er fremdeles veldig forstoppet og oppblåst, og jeg har gått nesten 1 kilo opp, til tross for at jeg ble lovet at jeg ikke kom til å gå opp noe med den planen. Føler meg litt lurt på en måte? Tenker hele tiden at jeg trenger å ta en pause på noen dager(med andre ord; ikke spise) det vil fikse det litt. Det vil gi meg litt pusterom og det vil mest sannsynlig gjøre at magen roer seg. Men samtidig prøver jeg å tenke at dette er spiseforstyrrelsen som snakker, og at hvert eneste måltid er en "kamp", og om jeg skal vinne så må jeg gjøre motsatt av det den forteller meg. Men det er vanskelig når jeg ikke føler jeg får noe igjen for det. Har kjøpt benefiber(fiber i pulverform, takk til Karianne som tipset om den) og håper det skal hjelpe litt. Gir det en uke, og om ikke ting er blitt bedre da, så kommer jeg nok til å gå over til ett av alternativene/lage min egen versjon av planen.

Fikk ny sykemelding idag, men tenker kanskje å jobbe noen kvelder likevel. Må høre med NAV hvordan det fungerer, og må mest sannsynlig ringe arbeidsgiveren min(gruer meg!)

Nå er jeg bare trøtt og sur. Surret rundt i senteret i hele dag. Mest lyst å legge meg, men det blir nok en tur på treningssenteret istedenfor.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar