torsdag 30. desember 2010

Psykisk litt bedre, fysisk mye verre.

Hentet nevøene mine i barnehagen idag, kjørte de hjem til mamma og pappa, også ble jeg med søsteren min hjem når hun hentet dem. Vært der helt til nå. Fikk meg ikke opp før langt på dag idag...Er så sliten om dagene(enda mer enn vanlig) bruker timesvis på å få meg opp, og når jeg først får meg opp er jeg helt vrak. Uansett, vært en OK dag, føler meg ikke så verst sammenlignet med de siste dagene. Hatt min første oppkastfrie dag siden julaften(på tide!) Men er i veldig dårlig form fysisk. Varm/kald om hverandre, hodepine, svimmel, svakhet i muskler osv. Det er nok mest sannsynlig stoffskifte mitt som er i ulage. Det har ihvertfall vært det før når jeg har følt meg sånn. Håper ikke jeg blir så dårlig som sist når jeg måtte ligge flere dager i strekk. Er litt mer innstilt på nyttårsfeiring nå sånn rent psykisk, forhåpentligvis kommer kroppen etter snart.

Imorgen kveld skal jeg mest sannsynlig bort til søsteren min igjen og se en film(identity) det blir koselig :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar