fredag 10. desember 2010

En litt fin dag?

Ja, ihvertfall ikke så verst. Dagen idag har egentlig vært ganske OK. En av medpasientene mine(som jeg ikke egentlig har snakket med før) kom plutselig bort med en hel haug med flax-lodd han hadde kjøpt, og ville ha meg til å skrape dem med han. Så vi byttet på å skrape annenhvert lodd. Endte med at jeg vant 50 kroner, og han vant ingenting stakkars. Jeg sa at det var jo hans lodd, men neida, han insisterte på at jeg skulle beholde dem. Så nå er jeg 50 kroner rikere, men tror egentlig jeg skal kjøpe ett par lodd selv og spørre om han vil skrape. Hehe, litt koselig egentlig ^^ I tilegg er han utenlandsk, så fikk øvd litt på engelskferdighetene mine etter gammelt!

Hun som har vært kontakten min i ettermiddag/kveld har fulgt planen min for oppholdet VELDIG nøye, og presset meg litt mer enn de andre til å holde den 100%. Merket det faktisk var litt godt, selv om det til tider var irriterende.
Har ikke fått meg på do på flere dager, føler fordøyelsen har stoppet opp, og det gjør det ikke enkelt å skulle fortsette å spise, men jeg klarer det.

Ellers har jeg begynt mitt andre forsøk på å prøve å strikke sokker, og denne gangen skal jeg klare det!

2 kommentarer:

  1. Så koselig om dere får litt kontakt da ;-) å ha det bra med medpasientene gjør jo at ting kan oppleves litt lettere også ;-) HEier på deg og hold ut! fordøyelsen kommer!

    SvarSlett
  2. Takk ^^ Og joda, endelig fått meg på do nå, for første gang denne uken! xD Huff:P

    SvarSlett