lørdag 23. oktober 2010

Fail.

Failfailfailfail.




Jeg er så dum. Så sinnsykt naiv. At jeg kunne tro at denne gangen hadde jeg en bra plan. En plan som skulle funke. En plan som virket bra på papiret. Men såklart funket det ikke. Såklart feiler jeg. Gidder ikke prøve å rosemale det en gang. Gidder ikke prøve å late som om dette ikke ødelegger meg, som om det var en liten glipp. For det var ikke det, det var en stor en. ALT feiler jo. Jeg klarer tydeligvis ikke dette selv.
Meg+mat= katastrofe, uansett hvordan du vender på det. Når jeg spiser minimalistisk så går det, jeg klarer meg, det går ikke bra, men det går....Men så skal jeg være så jævla "flink" å øke inntaket fordi det er liksom noe jeg må gjøre for å bli bedre...
Men hva skjer? Hva skjer hver BIDIGE gang? BULIMIBULIMIBULIMIBULIMI. Så hvorfor skal jeg fortsette å prøve? Fortsette å være så "flink"? Det ødelegger meg jo bare enda mer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar