mandag 11. oktober 2010

Hjemme

Kom hjem ganske seint igår...Sovnet i 3-tiden, og sov til klokken halv ett idag :O Utrolig sliten!
Drømte at jeg hadde fått menstruasjonen tilbake igjen og fikk helt panikk. Jeg har ikke hatt den i det hele tatt i år, og det er vel det eneste sikre tegnet jeg føler jeg har på at jeg fremdeles ikke får i meg nok. For lagt på meg har jeg, og jeg er langt fra sykelig tynn..Blodprøvene mine er fine osv. Synes bare det er veldig praktisk å få slippe, nesten glemt hvordan det var...Men samtidig VET jeg jo at man skal ha det, det er en del av å være jente/kvinne, det er naturlig.

Uansett. Idag skal jeg på kurs(enda ett ja!). Ringte nettopp for å sjekke om det ble noe av, og det ble det...Hadde egentlig tenkt å drite i det, alt for sliten og blabla. Men vet vel egentlig at det er litt unnskyldninger fordi jeg gruer meg. Sjansen for å møte på kjente er jo faktisk mye større der enn det har vært på IKS-kursene. Og det er litt skummelt. Men jeg skal ihvertfall gå idag, gi det en sjanse. Etterpå er planen å være med på pilates. Blir kanskje litt mye nytt på en gang, men samtidig merker jeg jo at jeg har behov for å være opptatt med ting, og ikke bare sitte her i sofaen sånn som jeg har gjort utrolig mye.
Forhåpentligvis får jeg meg litt tidlg i seng; kjøretime imorgen og oppkjøring på onsdag, så vil være så uthvilt som mulig!

Jeg har et dilemma angående oppkjøringen/mat. Klarer ikke bestemme meg for om jeg skal spise en "skikkelig" frokost fordi det liksom skal hjelpe så jeg kan være mest mulig på topp fysisk, eller om jeg bare skal prøve få i meg litt. Å få i seg nok til frokost skal jo være viktig og bra, MEN, jeg vet at om jeg presser i meg mer enn vanlig, så kommer jeg til å ha store problemer å konsentrere meg etterpå fordi jeg bare tenker på maten+jeg vil føle meg veldig stresset, uvel osv. For å være ærlig blir jeg stresset nesten uansett når det gjelder frokost, så sånn sett føler jeg jeg vil i større grad være istand til å konsentrere meg 100% om kjøringen om jeg kutter ut frokosten. La være å skulle forholde seg til det akkurat den dagen, har mer enn nok nerver og uro angående kjøringen uansett. Blah. Aner ikke. Dumt at det skal ha så mye å si, men sånn er det desverre akkurat nå, så det må jeg jo bare forholde meg til.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar