mandag 18. oktober 2010

fitspiration

Jeg skal innrømme at jeg mer enn en gang har søkt etter såkalt "thinspiration" på nett. Idiotisk og jeg misliker sterkt at jeg gjør det, dobbeltmoral til tusen. Oppdaget imidlertidig et nytt uttrykk her for noen dager siden "fitspiration". Hvor man istedenfor bilder av sykelige tynne har bilder av veltrente jenter. Joda, det beste ville vel vært å ikke bry seg så mye om hvordan andre ser ut eller hvordan man kunne sett ut, og akseptere seg selv som man er.
Men samtidig må nå det å bli inspirert/motivert av veltrente mennesker være mye sunnere enn å se på bilder av folk som er alt for tynne/undervektige...
Man må jo faktisk spise nok for å kunne oppnå dette;


Så synes egentlig ikke såkalt "fitspo" eller "fitspiration" er så dumt egentlig.

1 kommentar:

  1. Så bra at det er fler som bryr seg om dette! jeg synes det er kjempebra av deg og legge vekt på det her snuppa :)

    SvarSlett