lørdag 2. oktober 2010

sånn ca.

Ikke rart du ikke har noen venner! Du er så stygg altså!

Auch. Ble minnet på idag tidlig hvorfor flytte hjem igjen ikke er et alternativ. Har vært utrolig sint siste dagene, og etter enda en natt med lite søvn og mye spying var nervene på helspenn idag. Det samme var tydeligvis mamma sine, så da eksploderte det. Irriterer meg bare at hun ser ut til å tro at jeg gjør alt for å såre henne, og at hun derfor prøver ta igjen så mye hun kan, når jeg faktisk ikke kritiserte HENNE. Kort fortalt, jeg måtte opp for å gå i fjøset etter 2 timers søvn idag tidlig, kom opp igjen og skulle dusje...Og da var badet som vanlig SINNSYKT skittent...Badekaret fullt av (døde)fluer/edderkopper, og gikk ikke an å vaske det fordi sluken var tett og trykket på dusjen lik null...Når jeg endelig trodde jeg hadde fått det noenlunde reint, stiger oppi, og det blir hvite merker etter føttene mine fordi det tydeligvis fremdeles er et belegg med dritt igjen i badekaret, da rant det litt over(av typen; hvordan kan dere orke å ha et så skittent bad? Det ser jo verre ut for hver gang jeg er hjemme! Må jo være månedsvis siden det ble vasket! og blabla). Joda, jeg overreagerte og lagde nok litt vel my oppstyr...Men likevel, istedenfor å gjøre noe med det, ser mamma kun kritikken og kommer med personlige angrep tilbake igjen på meg. And here we go. Men jeg kan fint innrømme at jeg hadde stor skyld i hele krangelen, bare skjønner ikke hvorfor hun må si sånne ting....Det treffer jo et ømt punkt, og jeg er jo helt enig og, og det sa jeg; nei, det er ikke rart jeg ikke har venner, er helt enig! Men det lukket hun visst bare ørene for...
Resten av dagen har vi vært "venner" da, så ok.

Jeg føler meg helt gjennomsyret av negativitet. Føler MISLYKKET står skrevet over hele meg. Blodskutte øyne, merkelig utslett i ansiktet, sår på knokene og ellers bare fæl. Men tenkte jeg skulle prøve meg på en oppsummering av måneden, så kanskje jeg klarer dra frem noe positivt også, og får stokket litt oppi hodet.



September!

Positivt:

♥ Ikke havnet på legevakten eller akuttmottak(noe som forsåvidt er utrolig utifra hvor dritt denne måneden har vært)

♥ Startet behandling

♥ klart å trene ganske jevnt(også utfordret meg selv litt ved å være med på flere fellestimer)

♥ vært flink å spise litt så og si hver dag tiltross for mye kaos med maten

♥ Jeg har ikke gitt opp! Møtt opp til hver DBT-gruppe og holdt ute, minutt etter minutt.




Negativt

* bulimi og matkaos

* vektoppgang

*forholdet til meg selv og alle rundt meg

* sviktende motivasjon

* manglende fremgang til tross for innsats

* veldig dårlig konsentrasjon
* lavt stoffskifte


Mest brukte ord:

♥ Jævla dritt!(to ord?), pust!



Innkjøp:

* pulsklokke, joggesko og treningstights!
* altfor mye overspisingsmat


Favoritter

Mat: alt og ingenting(babygrøt, risgrøt og pasta)
Drikke: firstprice cola light!
Film: aner ikke, ikke sett noen omtrent
Bok: Kors på halsen, kjempebra bok! Anbefales!
Sang: Inna-hot (faktisk:P)


Neste måned

* evaluere og bestemme om jeg skal fortsette DBT-behandlingen eller om vi må ty til andre alternativer
* si opp jobb? lengre sykemelding? Aner ikke, men må finne utav det snart
* Jeg skal reise på IKS-kurset neste helg! Bestilt hotell og tog, så nå er det ingen vei tilbake!
* vektnedgang og mindre matkaos forhåpentligvis
* Skal begynne på kurs med psykomotorisk fysioterapeut "Kropp og følelser"
* Oppkjøring!!! Hjelp. Men lurer på om den må avlyses pga. min meget dårlige evne til å konsentrere meg for tiden...Får se.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar