fredag 1. oktober 2010

oktober.

Det går ganske dårlig egentlig. Har kastet meg på bulimi-bølgen for fullt igjen, og mangler liksom litt motivasjon tilå få meg utav det. Egentlig skulle jeg på helgekurs med IKS neste helg, men vurderer sterkt la være å reise...Har nok godt av det, men sånn som ting er nå orker jeg ikke. Ikke så altfor lenge til ansvarsgruppemøte heller, da skal vi evaluere måneden som har gått...Om jeg skal fortsette med DBT osv. Jeg kunne ønske jeg kunne si at JA, dette ser ut til å funke! Dette vil jeg fortsette med! Men er neimen ikke helt sikker jeg....føler resten av de i gruppa får veldig mye mer utav alt sammen enn meg...Føler mye av det vi lærer er sånn som jeg allerede har kunnet lenge uten at det har hjulpet meg nevneverdig...Samtidig må jeg jo tenke på hva som skjer om jeg avslutter, hva jeg skal finne på da...kan ikke fortsette som dette. Føler bare ikke jeg har komt meg noen vei siste to månedene, til tross for mer innsats enn noen gang. Mislykkes liksom bare uansett, så kan liksågodt gi opp.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar