søndag 31. oktober 2010

Eyes of bulimia.


Ikke sovet skikkelig siden torsdag, drakk endel igår/var ute, og fy søren, merker jeg ikke er vandt til sånne ting lengre. Er helt vrak nå. Skjønner ikke hvordan jeg holdt på sånn som dette hele sommeren ifjor. Reiste først på fest, det var OK, litt andre folk enn de vanlige som pleier være der. En kamerat av venninna mi var der også, har møtt han før da, og veldig inntrykk av at han er en OK fyr. Ikke noe tull liksom. Vi fant ut at vi stakk på byen siden de andre var litt, uhm, barnslige? Dessuten skulle de bare røyke hasj og loke, så ja...Venninna mi skulle komme etter oss, men hun kom aldri. Fikk ikke tak i henne resten av kvelden, noe som skapte veldig mye rot og gjorde at jeg ikke kom meg hjem før i 5tiden idag tidlig. Men bortsett fra litt mye styr og rot frem og tilbake, så hadde jeg det faktisk ganske hyggelig :) Han fyren møtte noen han kjente og vi gikk et par plasser, men så endte vi opp med å sitte på et busstopp og snakke. Viste seg at vi hadde overraskende mye til felles merkelig nok! Det var egentlig bare veldig hyggelig...Han prøvde seg liksom ikke i det hele tatt heller eller noe, så ja, vi bare pratet til bussen hans kom :) Håper bare ikke jeg var altfor slitsom:P Men en veldig allright fyr! Må innrømme jeg ble litt satt ut når han sa han gikk til behandling nå(på (p)sykehuset) og at han hadde vært innlagt :O Vet jo veldig godt at det er allslags folk som blir innlagt og ikke en spesiell type, men likevel må jeg innrømme jeg ble litt overraska. 
Tok bussen, også kom pappa og hentet meg på halvveien og jeg ble med hjem. Var utrolig sliten da og ville bare sove. Men hva gjør jeg? Spiser og spiser og spiser. Så idiotisk at jeg har ikke ord. Smakte ikke maten en gang, var bare helt borte. Så nå er formen ganske elendig som sagt. Tror ikke jeg kommer til å begynne å drikke igjen noe særlig egentlig...Samtidig var det jo ganske hyggelig også :)

Nå må jeg nesten bare hente meg litt inn igjen og forberede meg på morgendagen. Da blir jeg hentet halv 9 for å være med den psykiatriske sykepleieren ned å spise frokost og se litt på aktivitetstilbudene de har...

Gikk plutselig opp for meg når jeg snakket med mamma isted at det faktisk er endel jobber jeg kan søke på nå som jeg har fått lappen! Jobber som jeg har vurdert før, men som man har vært nødt til å ha førerkort på. Tenker da spesielt på hjemmesykepleien. Kjøre rundt og hjelpe eldre folk som bor hjemme. Så tenker å høre på møte med NAV 9.november om det kanskje er mulig å få til noe...Feks en prøveordning på en måned hvor jeg blir lønnet av NAV og prøver ut om det er en jobb som kan fungere for meg, også etter den måneden gå over til en "vanlig" ansatt om alt fungerer bra :) Er ikke helt sikker på hvordan jeg skal gjøre det med bensinstasjonen da, at jeg bare begynner igjen, men bare har noen kvelder i uken, eller om jeg må si opp. Men det får vi se på.

Egentlig har jeg kjempelyst å sove nå, og burde nok gjort det også...Men er småskjelven og rastløs til tross for at jeg er så sliten, så tror kanskje jeg bare reiser hjem igjen til mamma og pappa. Får se.

1 kommentar: