onsdag 6. oktober 2010

Inspirasjon

http://nemic.blogg.no/1283470308_03sep2010.html

Til tross for til tider sterkt angst idag, så har det ikke vært verken overspising eller oppkast. Har også fått kjøpt endel nødvendigheter før Oslo-turen, trent og vasket/ryddet leiligheten! Kjenner også jeg begynner glede meg litt til å reise bort...Tror det kan bli godt. Nå har jeg riktignok ikke spist noe som helst idag da, så jeg føler ikke jeg har rett til å si at jeg har vært så flink som jeg burde...Burde ihvertfall spist litt når jeg trente...Men når det er sagt så tok jeg det veldig rolig med treningen, og jeg har absolutt planer om å prøve å få i meg litt imorgen. DBT-gruppe og greier, så prøver å overbevise meg om at jeg vil klare å konsentrere meg mer om jeg spiser...Noe som fornuften min forteller meg er sant, men erfaringene og følelsene er liksom litt uenige.
Jeg er ihvertfall sinnsykt sliten, holdt på å legge meg siden klokken 19, men sitter her enda, heh :P Angsten har hldt meg våken, men roet seg litt nå, så håper på litt søvn :)

1 kommentar:

  1. Hei, håper at du fikk litt søvn i natt <3 Hva skal du i Oslo ? :)

    SvarSlett