tirsdag 12. oktober 2010

Kurs

Det var en gjeng med passe nervøse jenter som hadde møtt opp til kurset idag. Det føltes veldig annerledes å komme dit enn å komme på IKS sine arrangementer, så jeg kan vel innrømme jeg ble litt usikker på om jeg kom til å få noe utav det. I tilegg var alle sammen(bortsett fra kanskje to stk) mye tynnere enn meg, og jeg følte egentlig kroppen min fløt utover og vokste der jeg satt. Heldigvis klarte jeg etterhvert å få fokuset litt bort fra akkurat det, og alt i alt var det faktisk veldig interessant. Hun som hadde det var veldig kunnskapsrik, og jeg lærte faktisk en hel del. Hun snakket litt også gjorde vi endel øvelser osv. På slutten hadde vi en litt mer meditasjonsaktig øvelse, og jeg må si det er lenge siden jeg har følt meg så avslappet!
Hjemmelekser fikk vi også:P Gleder meg nesten litt til neste gang. Kom meg ikke hjemover før nærmere halv 10, så fikk ikke vært med på pilates :/ Trente heller litt for meg selv, og kom hjem igjen for en times tid siden. Er (som vanlig:P) meget sliten, så finner nok sengen snart.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar