tirsdag 28. september 2010

Nytt treningssenter

Jeg skal kanskje begynne å trene på et annet treningssenter enn jeg gjør nå. Det er litt dyrere der, men til gjengjeld veldig mye proffere. De har mer variasjon i timer og i tilegg kan man få litt mer skikkelig oppfølging. Tenker det kan være greit både med hensyn til problemene med overtrening/maten, men også når det gjelder foten og faren for feilbelastning. Skal i første omgang ha en gratis prøveuke før jeg bestemmer meg, så får vi se...Om jeg skal kunne bli mer veltrent og få mer muskler, så er jo kosten absolutt viktig! Det er ihvertfall en motivasjonsfaktor for meg til å spise mer.





Meg om noen måneder!(sier vi:P)


Var hos legen idag. Minn meg på at jeg må få meg ny fastlege!!! Men fikk ihvertfall tatt blodprøver og sånt...De måtte stikke til sammen 5 ganger...Begge armene mine ble helt numne og verket lenge etterpå...Aldri hatt så vondt bare av vanlige blodprøver. Så det var ikke så moro.

Føler meg litt lettere idag enn igår da. Ikke så deprimert, bare veldig urolig. Har ikke trent idag, og begynner å merke det på psyken. Skal sitte barnevakt ikveld, så tenkte vel egentlig å prøve å la være å trene idag...Verker veldig i hele kroppen...Men tror nesten jeg skal ta meg en liten tur innom treningssenteret før jeg skal sitte barnevakt, så jeg ikke blir helt tullete.

Ellers så tenker jeg mer og mer på at jeg vil begynne på skolen igjen! Jeg trenger noe mer å gjøre om dagene, samtidig som jeg ikke føler jeg er i bra nok form til at det blir rett å begynne å jobbe igjen. For min egen del vil jeg gjerne jobbe, og tror det hadde gjortmeg godt...men samtidig skal man jo faktisk være i stand til å yte en jobb, man har et visst ansvar til å kunne møte opp til hver vakt, og tror desverre ikke jeg er frisk nok til det nå. Når det gjelder skole derimot, så er det bare meg selv jeg står til ansvar for og jeg kan ta det litt mer i mitt eget tempo...Så tror ikke det er en så dum ide.

Så forresten en dokumentar i natt som rørte meg noe sinnsykt...
http://www.youtube.com/watch?v=LWZeQwFCYKk
Kan advare om at den er veldig sterk...Gjorde helt vondt å se på...Men samtidig merket jeg at det motiverte meg til å bli friskere...og til å sette pris på at jeg ikke står aleine, uansett hvor ensom jeg kan føle meg...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar