søndag 15. august 2010

2 ganske fine dager, også bulimibulimibulimibulimi. FAEN.
Ble faktisk alvorlig redd ikveld, har aldri hatt SÅ vondt/ubehag og vurderte faktisk å ringe ambulanse, har vært veldig dårlig før, men ikveld nådde det nye høyer, og kom så ekstremt akutt og. Tenkte at SHIT, nå har jeg gjort det store, fått hull på magesekken eller noe, ventet bare at jeg skulle kaste opp blod, og ba til Gud og lovde jeg aldri mer skulle overspise om jeg overlevde dette. Vel, nå har det verste gått over, eller dvs. det fysiske, og da kommer det psykiske som forsåvidt er enda vanskeligere å takle. Det verste er at jeg sikkert hadde spist mer nå om jeg hadde hatt mer, herlighet, om man føler man er døden nær men likevel ikke klarer slutte, hva i all verden kan få en til å slutte da?!

Men jeg får heller skrive mer imorge, da klarer jeg forhåpentligvis dra frem noe av det positive som har skjedd også!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar