torsdag 26. august 2010

Oh mighty scale

Såå, jeg veide meg isted for første gang på en god stund. Blir ofte til at jeg unngår vekten i de verste bulimi-periodene, for jeg VET jeg har lagt på meg, jeg kjenner klærene er trangere og det er ikke noe problem å se det ekstra fettlaget. Men idag hoppet jeg bare i det. Jeg prøvde å forberede meg mentalt på at jeg hadde lagt på meg ca. 10 kilo siden 1.august...Vet jo fra før av at jeg kom til å føle meg jævlig uansett, siden den garantert kom til å vise en god del mer enn på lenge...Men skulle ihvertfall prøve å ikke få totalt sammenbrudd så lenge det ikke var mer enn 10 kilo.
Så ja, jeg kan meddele at jeg har gått opp 7 kilo på 26 dager. Og nei, det er faktisk ikke bra, for det går verre med spisingen enn på lenge, kan ikke huske sist jeg spiste et tilnærmet normalt måltid, det var vel sist måned.
Menmen, krysser fingrene for at litt av vekten er vann og sånne ting også, føler meg helt opphovnet...bulimi=uren hud og pløsete ansikt. Æsj.

Men, som sagt, det har vart litt for lenge nå, så skal få meg utav det. Brukte den siste resten av penger på solarium isted, istedenfor overspisings-mat som alle penger har gått til i det siste. Så ett skritt i riktig retning :) Og nå har jeg tatt på meg "fine" klær, mao ikke gigantiske slaskeklær som jeg har bodd i siste måneden, så jeg prøver ihvertfall. Spesielt bra føles det ikke, siden klær som ikke har passet på et halvt år nå nesten er for trange, menmen, jeg prøver!

Ringte også til legekontoret før idag mht. blodprøvene jeg tok. Det var visst noe galt med stoffskiftet mitt og jeg trengte medisiner, fikk ikke vite så mye mer enn det, men skal få et brev i posten idag. Så det blir jo litt interessant å se hva det egentlig går ut på.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar