tirsdag 10. august 2010

Skammen.

Bulimi er at fylde sig med mad og kaste det op igen bulimi er at sulte sig og tabe sig og spise til man har taget det hele på igen bulimi er slankekure om og om igen bulimi er løbeture bulimi er mad mad og mad og selvhad når det ikke virker bulimi er væmmelse ved sin krop bulimi er at fylde sig med afføringspiller bulimi er op og ned på vægten og ind til spejlet ud i køkkenet igen bulimi er næste overspisning og opkastning bulimi er skamfølelse bulimi er at falde i og komme op og falde i og komme op og falde i...



Jeg har vel bestemt meg for at jeg ikke kan gi opp, jeg må bare fortsette. Men jeg vet ikke helt hvordan...Jeg trenger hjelp, men vet ikke hvor jeg skal snu meg. Det er helt umulig å ikke skamme seg og ha skyldfølelse når man forsømmer alt og alle bare så man kan hive innpå med mat. Når jeg i tilegg har rast opp i vekt siden jeg kom hjem fra leiren, så hjelper ikke det på...Tør ikke veie meg, men kjenner klærene er trangere og magen buler. For å ikke snakke om angsten ved å hive innpå med mat og kalorier jeg egentlig er livredd for til vanlig. Men ingen forstår og jeg får bare høre at det er så bra at jeg har lagt på meg litt og blabla. Så ja, jeg føler meg oppgitt og ganske desperat nå...Og mange andre stygge ord som jeg prøver alt jeg kan å fortelle meg selv at jeg ikke fortjener, uten at jeg klarer tro på det...Kunne ønske jeg klarte finne tilbake til bare en liten del av det jeg kom frem til på leiren, men det føles som en evighet siden, eller som en annen person.

1 kommentar: