søndag 1. august 2010

Ny start?











Så da hadde jeg en ny blogg :) Den kommer nok ikke til å være helt rosenrød og kjempepositiv hele tiden, men følte likevel for å lage et klart skille mellom den gamle bloggen og det som kommer fremover. Jeg har fått nytt håp om at ting kan bli bedre, og ikke minst har jeg fått et ønske om at det skal bli bedre, noe jeg ikke har klart å kjenne på lenge. Det kommer nok til å bli tungt, men jeg skal gjøre alt for å få meg utav den mørke dalen jeg har vært altfor lenge i.








Akkurat nå er jeg litt skremt og det føles som et ganske håpløst prosjekt. Det er så utrolig mye som må forandres, og så mange valg som må tas, og jeg aner ikke hvor jeg skal begynne. Overveldet. Jeg er usikker på om den dialektiske atferdsterapien jeg mest sannsynlig skal begynne med blir nok, om jeg kanskje trenger mer hjelp. Men jeg vet enda ikke helt hvor omfattende den er osv. så tenker jeg må finne utav det før jeg bestemmer meg. Har tenkt mer og mer på capio, og på at jeg kanskje trenger egen behandling mht. maten osv. Jeg har fremdeles problemer å skrive "spiseforstyrrelsen" og å innrømme at jeg er syk. Men det kommer vel kanskje etterhvert? Jeg er fristet til å si at jeg skal klare dette selv, samtidig som jeg vet det lett kan bli en felle som jeg har gått i mange ganger før.








Nå må jeg ihvertfall legge meg nedpå litt før mamma kommer, fremdeles ikke fått sovet skikkelig etter IKS-leiren. Var kjempetrøtt når jeg kom hjem igår etter å ha reist hele dagen. Snublet meg rett inn i sengen, but guess what? Jeg fikk søren meg ikke sove da heller! Sovnet ikke skikkelig før på morgenkvisten, så jeg fikk meg noen timer...men er langt fra uthvilt(ikke at jeg kan huske sist jeg var det da men).








Jeg skal ihvertfall kontakte ROS her i Bergen og forhåpentligvis få dradd inn der på temakvelder :) Også tror jeg jeg må låne "Matens mysterier" igjen.




Og jeg tenker på å invitere enn gjeng her på spillkveld eller noe...Om det var en ting jeg merket når jeg reiste på leir, var det hvor godt det kan gjøre å være sosial og hvor mye jeg faktisk har savnet det!








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar