fredag 27. august 2010

Jeg trenger ikke dette!

Såå..fyren jeg holdt på med ifjor forsvinner visst aldri. Joda, jeg vinglet en god stund og likte det faktum at han fremdeles virket interessert. Men nå stresser det meg bare. Jeg har slettet han fra msn, face og tlf for en god stund siden og ikke svart telefonen på måneder, likevel ringer han sånn annenhver helg. Det begynner bli slitsomt, og jeg blir både paranoid og stressa angående det faktum at han vet hvor jeg bor. Men hva skal jeg gjøre da? Har jo snakket med han og sendt meldinger som har vært ganske så klare på at det vi hadde er over, og jeg har ignorert han, men det hjelper jo ikke? Idag ringte han for første gang på tre uker, jeg svarte ikke, han sender melding om jeg er på byen, vet ikke helt om jeg skal svare, men skriver nei. Får tilbake; sex ikveld?
Svarer; Ikke med meg ihvertfall, lykke til :)

Så da ble det stille, for nå ihvertfall. Problemet er at jeg vet hvilken virkning han har på meg(selv om jeg egentlig er over ham),derfor føler jeg ikke det er lurt å snakke med ham/møte ham...men virker jo ikke som om han tar hintet liksom. Det er nesten litt tragikomisk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar