lørdag 21. august 2010

Redd og håpløs.

Siste døgnet har bare vært som en døs. Innimellom spisingen og spyingen har jeg vært så utslitt at jeg ikke har orket noe. Idag har jeg for det meste lagt i sengen og , vandret ut og inn av en bisarre fantasiverden. Jeg føler meg helt ødelagt, jeg er helt ødelagt. Klarer ikke konsentrere meg, klarer nesten ikke se på tv, og klarer knapt skrive dette. merker bokstavene stokker seg. Det eneste jeg klarer er å tenke på hvordan jeg kan flykte, for jeg holder ikke ut mer. mat, piller, alkohol...Eneste alternativene, men det er fy fy, så derfor ligger jeg bare i sengen og prøver overleve. Uten at jeg helt skjønner hvorfor. Jeg ringte forresten jobben igår, t og sjefen var utrolig støttende, jeg forventet og fortjente kjeft, så ble helt sat ot ut når jeg ble møtt med så mye forståelse. Det føltes både godt og forferdlig. Jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar