lørdag 18. september 2010

If you are going through hell, keep going.

Nok en bulimisk helaften overlevd, og nok en gang må man bare bite tenna sammen og si at NÅ er det slutt, og prøve tro på det, selv om historien har en lei tendens til å gjenta seg.
Har fått ny resept på sovemedisin av legen min da, og tror absolutt det blir nødvendig. Trenger all søvnen jeg kan få om jeg skal bekjempe dette monsteret. Er litt småskeptisk til å ta sovemedisin igjen, har ikke tatt det på flere måneder. Når jeg tok det fast i flere måneder ved sist (lengre)innleggelse begynte jeg etterhvert å få uhyggelige bivirkninger, ble rett og slett helt forvirret i hodet, og sluttet vel ganske cold turkey etter flre sånne episoder og ikke tatt siden. Men er bare en tipakning jeg har nå da, så blir bare til å få seg gjennom det som forhåpentligvis blir en bulimi-fri neste uke!(satser friskt her ja:P)

Så nå håper jeg på litt søvn, og at jeg klarer få meg utav sengen imorgen/idag(ryggen min plager meg veldig
atm). Trening imorgen, også skal jeg på kino. Sånn med tanke på at de siste 48 timene har bestått av søvn, overspising og spying, så føler jeg ikke det ser spesielt lovende ut om jeg skal være realistisk...Men det kan ikke bliså mye verre enn siste dagene strengt tatt!

Får klamre meg til den lille resten av naivitet og håp som finnes.



Courage is the discovery that you may not win, and trying when you know you can lose.


Promise me you'll always remember: You're braver than you believe, and stronger than you seem, and smarter than you think.


Our greatest glory is not in never failing, but in rising up every time we fail.



When you reach the end of your rope, tie a knot in it and hang on.


In the middle of difficulty lies opportunity.


 Don't give up trying to find your way. But do remember that sometimes it takes bending to avoid breaking.

Og favoritten min;

Courage doesn't always roar. Sometimes courage is the quiet voice at the end of the day saying, "I will try again tomorrow."


I will try again tomorrow.

God natt.

1 kommentar:

  1. du har det ikke bra! Jeg tror at man må tviholde i håpet som er igjen! Jeg får i alle fall livskvalitet av det :-) Ha en fin dag da!

    SvarSlett