tirsdag 14. september 2010

Ingenting

Ingen overspising siden søndag. Ingenting av noe som helst egentlig. Bare mye depresjon og soving. Var til individuell time hos DBT-terapeuten igår...Ble tull med taxien hjem igjen, så måtte vente nesten 2 timer før jeg ble hentet! Måtte gå ned dit jeg var innlagt i sommer for å få hjelp...Taxien kom ikke, mobilen var død, haddde ingenting penger og var helt vrak. Når jeg endelig kom meg hjem var klokken nesten halv 6. Ble ikke noe trening igår, la meg i 6-7 tiden og sov til idag. Sov foråsvidt mesteparten av gårdsdagen også, bortsett fra noen småturer med hunden innimellom. Men mamma var heldigvis innom og tok ham med seg hjem igår...Idag SKAL jeg trene uansett, må bare få meg utav sengen(noe jeg uansett må siden mamma kommer ut igjen med hunden snart). Vil bare sove sove sove hele tiden, flykte inn i de bisarre drømmene, men man kan jo ikke det hele tiden heller.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar