onsdag 22. september 2010

muskler igjen?

Begynner å få antydning til muskler igjen!(prøver fokusere på det positive:P)
Etter at jeg knakk foten i desember forsvant mesteprten av det som kan kalles muskler, men føler jeg begynner få litt tilbake igjen. Noe som egentlig er bra, for det gjør at jeg klarer takle vektoppgangen litt bedre...Å vite at det ikke nødvendigvis er kun fett jeg har lagt på meg liksom, men en god del muskler.

Før jeg knakk foten:

Februar 2010(og armene mine ble vel egentlig bare mer og mer pinglete utover våren)


Nå:


Så joda, blir mer og mer macho igjen:P Hehe, men det er forsåvidt greit, liker muskler(selv om jeg føler armene mine har en tendens til å se litt mannlige ut!)

Også litt galgenhumor:


Cyanide and Happiness, a daily webcomic
Cyanide & Happiness @ Explosm.net

Cyanide and Happiness, a daily webcomic
Cyanide & Happiness @ Explosm.net

1 kommentar:

  1. <3 Så mye muskler du har! Det er som du sier, hvorfor må man bare gå opp fett i vekt, muskler er jo bra, men man må også ha litt fett da.

    SvarSlett