mandag 20. september 2010

Update

Kan noen fortelle meg hvorfor magen min vrenger seg og jeg kaster opp til tross for at jeg ikke har spist noe? Det er så slitsomt når ikke bare psyken motarbeider en, men også det fysiske :| Jeg vil ikke dette! Jeg vil slappe av, se på tv, kunne drikke et par kopper te. Herlighet. Dette er latterlig og alvorlig på samme tid...Jeg trenger væske, men det går jo ikke. Er det bare psykisk? Det føles ikke sånn...Jeg vet ikke hva som er hva lengre...Fysisk eller psykisk? Det eneste jeg vet er at jeg har brukt all min viljestyrke til å vinne denne omgangen mot bulimien...Jeg har gjort alt som står i min makt, og jeg trodde det gikk greit. Så greit det kan gå under forholdene. Men angsten står i taket og jeg føler meg så full, så full, stappet. Får ikke puste, og er utrolig kvalm...Med andre ord, som om jeg hadde overspist, men uten den flukten/"rusen" selve overspisingen gir meg. Great.

1 kommentar:

  1. huff! jeg tror ikke at kroppen din har det særlig årleit nå vennen. Du sier jo selv også at du kjenner det, men om det er psykisk eller fysisk er ikke lett å skille, ikke alltid, og i alle fall ikke når følelsene og realiteten ikke henger sammen. jeg håper du har en legetime snart og at du får kost deg litt i kveld også <3

    SvarSlett